Ne postoji ništa što bih imao rađe od Tesle. Da, to je super kul auto, ali izuzevši od činjenice da kupujete nešto zabavno, također pomažete u spašavanju planete jer vašom kupovinom električna vozila postaju mainstream.
Međutim, s obzirom da živim u centru grada nema mi smisla ulagati tolike novce u kupnju auta, pogotovo vrlo skupog kao što je Tesla.
Zato, kada je Super Soco stupio u kontakt samnom upitavši me želim li isprobati njihov novi električni motocikl, Super Soco TS, oduševljeno sam pristao. Dobio sam priliku istovremeno se zabavljati i uživati u vožnji bez grižnje savjesti da uništavam okoliš. Definitivna dodatna prednost je to da više nikad ne moram kupovati benzin.

Punjenje zvijeri
Kao i svako drugo električno vozilo, Super Soco se treba napuniti prije nego što ga možete koristiti. Ali, za razliku od Tesle, koju morate uključiti direktnu u stanicu za punjenje, Soco dolazi s odstranjivom baterijom što znači da ga možete parkirati gdje želite i napuniti bateriju kod kuće ili u uredu.
Ne samo da je to vrlo praktično, nego znači i da se motocikl može puno teže ukrasti ako stoji bez baterije. Naravno to se jedan dan može promijeniti ako ovi motori postanu popularniji, ali trenutno ova činjenica služi kao vrlo učinkovita metoda protiv krađe.
Osim toga, puni se iznenađujuće brzo. Na dan kada sam primio motor sam ga odmah ispraznio putem s posla. Vrijeme punjenja? 5 sati. Nije baš trenutačno, ali se može jednostavno napuniti tijekom radnog dana, da ne spominjem preko noći.
No, postoji jedna stvar koju morate znati. Baterija koja ima domet od 80 km je teška. Uspio sam ponijeti bateriju od raznih parkirnih mjesta do ureda ili stana, ali da svaki dan moram parkirati dalje ubrzo bih počeo zamjerati cijelom motoru.

Zastrašujuće tih rad
Spojite bateriju s motorom (što se čini kao uradi sam iskustvo s obzirom da morate upaliti osigurač u procesu) i spremni ste za vožnju.
Pri paljenju vas motor pozdravlja sa zvukom sličnim onom na MacBooku (to je zvuk paljenja za sve neljubitelje Apple proizvoda), te se pali glavni ekran motora i daje vam detalje o stanju baterije, temperaturi motora i brzini.
Do tog trenutka je motocikl tih kao i dok je bio ugašen, pa sam zaključio da je još u “stand-by” stanju, spreman za buđenje… ili slično.
Kako bi dobio osjećaj za motor, okrenuo sam ručku i na moje iznenađenje krenuo s vožnjom. U tom trenu sam bio zahvalan za nekoliko stvari: prvo to što nije bilo drugih vozila na cesti, a drugo što sam stavio svu zaštitnu opremu prije “testiranja” motora.

Teško je opisati koliko je ovaj motor zapravo tih. Tesla je relativno tih, ali svejedno stvara nešto buke pri kontaktu kotača s cestom i kroz otpuštanje zraka kroz njih.
Super Soco, u usporedbi ima samo dva kotača i ne otpušta skoro ništa zraka. Drugim riječima, u potpunosti je tih. Dok se vozite imate osjećaj da klizite kroz cestu i upozoravate druge vozače o svojoj prisutnosti samo svojom upadljivom zaštitnom odjećom.
Ova činjenica me prestravila na mojoj prvoj vožnji. Inače se možete osloniti na nešto buke kako biste ostalim sudionicima u prometu dali do znanja da ste prisutni na cesti, ali kod tihog motocikla morate se u potpunosti osloniti na to da budete viđeni.
To znači da ćete se voziti opreznije, tako se ja religiozno držim centra svake trake i izbjegavam pretjecanje i guranje između auta.

Troškovi motora ostaju isti
Super Soco je stvarno zabavan motor za vožnju. Ubrzanje je impresivno, domet je dobar za svakodnevno kretanje, a činjenica da se baterija može izvaditi i posebno napuniti je maksimalno olakšala punjenje.
Kvaliteta izrade u odnosu na cijenu, koja je nešto više od 22.000 kn čini ovaj motocikl vrlo isplativim.
Super Soco električni motocikl je odlično rješenje za svakodnevno kretanje po gradu, put do posla i bliže vožnje. On je ekološki i održivi način transporta zbog kojeg nećete imati grižnju savjesti, a kretat ćete se puno brže nego s električnim biciklom.
Ako su ovo neki od vaših kriterija, možda ste upravo pronašli savršeno vozilo za sebe.
Izvor: https://www.techradar.com/news/forget-tesla-i-just-spent-three-days-with-an-electric-motorbike